TELEFONICZNA INFORMACJA PACJENTA
dla całej Polski
800 – 190 – 590
Wspólny bezpłatny numer bezpłatna infolinia obsługiwana przez NFZ oraz Biuro Rzecznika Praw Pacjenta (infolinia czynna jest w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00)
Dzwoniąc można uzyskać informację m. in.:
• jak uzyskać kartę EKUZ
• jakie prawa przysługują osobie ubezpieczonej
• gdzie znajduje się najbliższy szpital
• w jaki sposób można zgłosić naruszenie praw pacjenta
• jakich formalności należy dopełnić by skorzystać z leczenia uzdrowiskowego
![](http://www.zozsanok.pl/wp/wp-content/uploads/pics/prawa_pacjenta.jpg)
![](http://www.zozsanok.pl/wp/wp-content/uploads/pics/prawa_english.jpg)
![](http://www.zozsanok.pl/wp/wp-content/uploads/pics/prawa_eng2.jpg)
![](http://www.zozsanok.pl/wp/wp-content/uploads/pics/prawa_ger.jpg)
![](http://www.zozsanok.pl/wp/wp-content/uploads/pics/prawa_rus.jpg)